DOPRAVA ZDARMA NA BALÍKOVNU!

Vrácení, reklamace a zaruka

Jak na vrácení či reklamaci šperků na SilverAnn.cz?

Nevhodný dárek? Nesedla velikost či nehodí se k vašemu stylu? Nejste spokojeni s kvalitou šperku nebo se vyskytla nějaká vada?
Nebojte, neustále myslíme na naše zákazníky, proto vytváříme co nejvíce informativních stránek, abyste s nákupem na SilverAnn.cz byli co nejvíce spokojeni!

Vrácení zboží:

Víme, že se nakupování on-line někdy zkomplikuje. Objednáte nevhodnou velikost, realita se liší od očekávání nebo se jednoduše nepovede vánoční dárek. Seznamte se s návodem, jak na to v podobných případech.

Kdy mohu šperk vrátit?

Šperk by měl přinášet radost, proto musíte mít jistotu, že se Vám bude líbit a dobře nosit. Ke všem našim šperkům poskytujeme prodlouženou lhůtu 45 dnů na výměnu a vrácení bez udání důvodu.

Vrátit šperk můžete například:

  • pokud Vám nevyhovuje velikost;
  • pokud jste zakoupili nevhodný dárek;
  • pokud se Vám jednoduše nelíbí, apod.

Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná dnem převzetí zboží. Po vypršení lhůty pro vrácení platí dvouletá záruka.

Jak mohu šperk vrátit?

 

Krok 1: Vyplňte formulář pro výměnu / odstoupení od kupní smlouvy (zde stáhněte ve formátu PDF), zvolte preferovaný způsob vyřízení.

Krok 2:  Zabalte zakoupený šperk zpět do dárkové krabičky. Ujistěte se, že se šperk v průběhu přepravy nepoškodí. Do bublinkové obálky či poštovní krabice, v níž jste šperk obdrželi, vložte krabičku s vráceným zbožím a vyplněný formulář.

Krok 3: Zašlete na adresu paní Hanna Laub, Smetanova 381, 277 16, Všetaty. Doporučujeme zaslat Českou poštou doporučeně (POZOR! nikoliv na dobírku, v opačném případě zásilka nebude převzata).

Krok 4: Informujte nás prosím o odeslání zásilky na e-mail silver.ann@seznam.cz .

Jak obdržím peníze případně jiný šperk?

 

Co po vyřízení odstoupení od kupní smlouvy?

O vyřízení budete informování e-mailem. V závislosti na Vámi zvoleném způsobu vyřízení se bude postupovat dle následujících možností:

     a) v případě pouhého vrácení zboží: vrátíme Vám veškeré přijaté finanční prostředky do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým prostředky byly přijaty. Na jiném způsobu se můžeme dohodnout na emailové adrese silver.ann@seznam.cz.
     b) v případě výměny za jiný produkt je vytvořena nová objednávka s novým produktem. V případě vyšší ceny rozdíl uhradíte bankovním převodem, v případě nižší ceny rozdíl zašleme na váš bankovní účet uvedený ve formuláři. Nový produkt zašleme jako běžnou objednávku, poštovné v tomto případě je zdarma.
     c) v případě výměny za stejný produkt (např. jiná velikost, ale stejná cena), pokud Vámi požadovaná velikost je k dispozici, je odstoupení od smlouvy vyřízeno co nejdříve a je provedena nová objednávka zaměstnancem e-shopu. Produkt bude zaslán jako obvykle, poštovné je zdarma.

Kdy nelze šperk vrátit?

Nárok na odstoupení od kupní smlouvy zaniká, pokud:

  • dodané šperky byly upraveny dle vašich individuálních požadavků;
  • šperk upravil jiný zlatník či není v původním stavu;
  • šperk je zničený, opotřebovaný nebo jinak znehodnocený.

Pozor! Náklady na dopravu vráceného zboží k nám (doporučeně ČP - přibližně 67 Kč) hradíte Vy.

 

Reklamace zboží:

Za kvalitu našich výrobku ručíme svou značkou a chceme, aby všichni zákazníci byli co nejvíce spokojeni se zakoupeným produktem. Proto v případě nejasností nás neváhejte kontaktovat.

Kdy mohu šperk reklamovat?

 

Pokud vypršela prodloužená třicetidenní lhůta pro vrácení zboží, můžete uplatnit reklamaci. Na všechny šperky zakoupené v internetovém obchodě SilverAnn.cz poskytujeme záruční dobu v délce 24 měsíců (dva roky) od převzetí zboží.

Šperk můžete reklamovat:

  • pokud u zboží vznikla závada, jež si myslíte, že nebyla způsobena úmyslně přímo Vámi;
  • pokud závada vznikla z nedostatečné kvality zboží;
  • pokud šperk nesplňuje požadované funkce;
  • pokud není možné produkt používat.

Když máte nějaký dotaz ohledně reklamace či vrácení zboží, který jsme nepopsali zde, kontaktujte nás na e-mailu reklamace@silverann.cz či silver.ann@seznam.cz.

Jak reklamovat?

Krok 1: Vyplňte formulář pro uplatnění reklamace (stáhnout ve formátu PDF), popište závadu a zvolte preferovaný způsob vyřízení reklamace.

Krok 2: Zabalte zakoupený šperk zpět do dárkové krabičky. Do bublinkové obálky či poštovní krabice, v níž jste šperk obdrželi, vložte krabičku s reklamovaným zbožím a vyplněný formulář. 

Krok 3: Zašlete na adresu paní Hanna Laub, Smetanova 381, 277 16, Všetaty. Doporučujeme zaslat Českou poštou doporučeně (POZOR! nikoliv na dobírku, v opačném případě zásilka nebude převzata).

Krok 4: Informujte nás prosím o odeslání zásilky na email silver.ann@seznam.cz 

Jak je reklamace vyřízena?

O reklamaci, po znaleckém posudku vady, rozhodneme do tří pracovních dnů od obdržení zásilky. Reklamaci včetně případného odstranění vady vyřešíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů. O vyřízení vás budeme informovat e-mailem.

U výrobních vad pokryjeme veškeré náklady spojené s opravou či výměnou včetně poštovného.

Kdy reklamace neplatí?

 

Záruka se nevztahuje:

  • na vady z běžného opotřebení, nedbalosti, či úmyslného poškození šperku;
  • na závady způsobené zásahy jiného zlatníka či upravením šperku;
  • u zboží prodávaného za nižší cenu z důvodu známé závady.

V souladu s reklamačním řádem SilverAnn.cz

 

Upozornění: Náklady na dopravu reklamovaného zboží hradíte Vy. V případě kladného vyřízení reklamace Vám tuto částku proplatíme.